Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 6, 2010
Image Size
931 KB
Resolution
1867×2800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,115 (1 today)
Favourites
62 (who?)
Comments
22

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XSi
Shutter Speed
1/25 second
Aperture
F/3.5
Focal Length
18 mm
ISO Speed
500
Date Taken
Sep 26, 2010, 9:36:49 PM
Lens
EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS
Software
Microsoft Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385
Sensor Size
14mm

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Not So Blind. by Dastorm-Photography Not So Blind. by Dastorm-Photography
after all.


new id.

i really like this
kinda creepy doll look! xD

everything by me.
Add a Comment:
 
:iconthe-algebraist:
the-algebraist Featured By Owner Jun 3, 2011  Hobbyist Photographer
Sail away with me lol you look the part!

Beautiful picture, it looks like it has a varied focus. Its causing me to be drawn to your lips, because they are (oddly) the softest thing in the picture.
Reply
:icon10thapril:
10thapril Featured By Owner Dec 14, 2010  Hobbyist Photographer
great
Reply
:iconboredomltd:
boredomltd Featured By Owner Dec 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
o.o awesum. i likes the black eye dealy. color, etc everything, this is awesome, oh did i mention how awesome this is? btw this is awesome (ok no more sugar for me.)
Reply
:iconthemusket:
TheMusket Featured By Owner Dec 9, 2010  Hobbyist Artist
you are stunning :D
Reply
:iconhappylica:
Happylica Featured By Owner Dec 7, 2010
curly hair ^^ <3
Reply
:iconsagitamagica:
SagitaMagica Featured By Owner Dec 7, 2010  Student Photographer
Damn I cant say any other comenta than "awesome" or "beatyful" so I think this time will be Awesomly-beautyful! !!
Reply
:iconvampraziel:
vampRaziel Featured By Owner Dec 7, 2010
Charming ! I like it as always :D
Reply
:iconsxe-phenom:
SxE-Phenom Featured By Owner Dec 7, 2010
do you photoshop your eyes? O:
Reply
:icontagirocks:
TaGiRoCkS Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Photographer
:wow:
Reply
:iconreapwhatusow:
Reapwhatusow Featured By Owner Dec 6, 2010
It's a pirate :omg:
Reply
Add a Comment: